16. 2. 10

Začne se nekako takole...

Blogi so sicer že neki časa velik passe, ampak včasih je treba extra energijo nekak udejanjit. In ker je zunaj čiiist preveč snega, za kakršnokoli nesobno aktivnost, moj skromno majhni želodec pa je absorbiral že dva rdeča bika, moram nekaj na telesu pretegnit, pa četud so to samo prsti.

No ko sm že glih pri lenobi, ne morm, da ne bi šu mimo izpitnega obdobja in nekakšno z njim povezano, za odtenek manj dejavno učno vnemo. Ne bi vedu točno kter psihološki vzvod je kriv, ampak mislim, da nism edini ki se srečuje s tovrstno obliko boja. učiti ali biti? Al boje? Bljaah in prekleti posebni upravni postopki….koga zanima kako poteka davčni inšpekcijski nadzor? Si lahko mislim.

uu…zadnje dni tud delam neki… igram se nekega wannabe novinarja, ki ma željo tej mali kuri predstavt kk meni všečn bend. Mal niže objavljam dva posnetka, ki sta nastala v zadnjem tednu. En je bolj predstavitvene nravi, drugi bolj obveščevalne…

Kurc sj vem, da sta zaenkat še oba posnetka bl za en kurc, tuki cilam bl na vsebino njih, ampak oblubm da strmim, da se tud ta v prihodnje poprav.

Prvi iz Meze, kjer morm rečt, da sm biu sicer zadovoljen z nastopom ŠKM fantičev, ampak res pozitivno presenetl ta večer so me pa Grrizly Madams. Jebemti d prej še nism slišu za te fante, ampak ga šopirijo na odru vam povem… Code Inconnu..pah..žal mi je sam za njihov benz.

Drugi pa iz Litije, z Gutti. Mal starejši mladci so me že pred časom parkrat pozitivno presenetl na odru in majo res izdelano musko ni kej. Vejo kva hočjo, sicer je pot do tja prekleto počasna, kot sami pravjo, ampak ne glede…

Obeta se drug teden tud en zlo zanimiv intervju, ki, v kolikor bo realiziran, bo razveselil tud mene osebno, ker so fantje kr en moj ljubših slovenskih bendov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar