14. 6. 10

analogna manija

Če vas je, tko kot mene, v zadnjem času prijela analogna mrzlica je več kot odlična destinacija za kak nov fin vinilček ali 7inček ob nabrežju, reke v kateri se bo Z.J. bojda kopal leta 2011, Spinvinyl.
Na zadnje, ko sem se potikal pred polico, prejšni teden, se je dal izbrskat kar marsikatero zanimivo stvarco...
Zanimva stvar, ki sem jo opazu je bla na The Jesus Lizard EP-ju, kjer je še vedno original nalepka (dont pay more than 6,95$ its a fraud), cena zraven pa mislm da 25€ =). Ti kr da mislt, kok dajo posredniki v žep. Bom probu it ruknt eno fotko, čeprov mislm, d lastnik ne bo ravno navdušen. Seveda sem ga povprašu, v katerem grmu zajec tiči, ampak bojda cene tako pošteno zamastijo prav posredniki, od katerih tudi sam kupuje (recimo da verjamemo..khm..).
Drugač je pa shop prov simpatičen, in se da res, kokr sm že omenu, nadjt kko pošteno stvarco... Npr; men je padl v uč, res ogromn vinilk od Depeche Mode, pa Iggy je kr dobro zastopan, Joy Division naj bi prišla v tem mesecu (ampak sori, to sem naroču sam, tko da je ne bo na zalogi), pa Mudhoney je tud kr neki...tok se zdj iz glave spomnim...je pa cel seznam bojda tud tuki, pa se da počekat.
Tud digitalnega zvoka se da kr neki zbrskat, ampak sem se osredotoču pretežno na vinilke takrat..Ok, vem da Wolf parade ali Sunset Rubdown nima ne eno ne drugo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar