23. 1. 11

I might be wrong. I said Might!

Rad bi samo ležal tukaj! Bojim se, da vam tega ne morem dovoliti, gospod. Pripravil vam bom ponudbo, ki je ne boste mogli zavrniti! Bi res radi da vam povem? Daa! Torej, ... Ne bojim se zajca. Milslim, da mi želi nekaj sporočiti. Toda edino kar me skrbi, je eter. Kaj? Pozabi. Lydia me je že čakala na letališču. Henry je bil edini pravi dedec tega sveta! Zagotovo je poznal portal v prihodnost. Ukanil je babico Smrt. Fukač. Gospod, kaj vam je? Vstanite. Oprosti mi bog, za to kar jim bom povedal sedaj ... Še preden pa se posloviva, bi ti rad nekaj pokazal. On je bil živ ves ta čas? Povem vam, ne želite vedeti! Ne želite. Bilo ji je kakšnih 25, zaradi nog si ne upam bolj natančno napovedati let. Let? Zamudila si let? Ampak ti si ena izmed tistih, ki ste volili Huberta Humphreya, in ubili Jezusa! Kurba. Ob tebi mi ne bo nikoli otrdel. No, morda ima kaj pri tem tudi steklenica! Kdo je bil ta fant? Darko. Padlo je samo v njegovo sobo. Ampak nekega dne, bom imel krila! Tedaj, tedaj ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar