9. 1. 11

too much volume 5

Malce zapostavljena tematika, ki pa jo v naslednih mesecih zopet aktivneje obudim!
Obstacles;
danski math-rock je odličen! No, temu se reče pretiravanje, je pa odličen vsaj eden izmed danskih math-rock bandov, in le ta sliši na ime Obstacles. Mars Volta podobnost naverjetneje ni zgolj naključna, je pa njihov zvok vseeno presenetljivo svež, zanimiv in nenadležno podoben svojim ameriškim velikim bratom. Že čez dva tedna (23.1.) v Menzi pri koritu, za bore 3 evre! Sodeč po komentarjih so živi nastopi divji!
Event! (pred koncertom se gleda film Sufjana Stevensa!)

Those Dancing Days;
po prerekanju s kolegico, da zelo dvomim, da bi mi lahko bila všeč kodrasta rdečelaska s pegicami, mi na ona pokaže švedsko skupino TDD in videospot za komad RunRun. Ponižno zavrnem moje neodobravanje in priznavam, da je Linnea Johnsson, sicer glavni vokal ženske peterice, vizualno izredno prijetno bitje. No, pa če sem že spoznal dekleta preko vizualnih učinkov, naj to ne zanemarja njihovega zvoka. simpatičen synth pop, ki je zelo poslušljiv, igriv in še kako primeren za prenekatere trenutke. Sem prvi podpisnik petcijie za njihov prihod v našo malo kuro!
 

Nova odlična slovenska pridobitev. Nekateri jih primerjajo z Yo la Tengo, moja prva asociacija je bila podobnost s ploščkom Eddia Veddra, za soundtrack Into the Wild. Na kratko, pa je njihov prvi posneti izdelek zanimiv sestav petih instrumental "loop-ov", ki dejansko dajejo občutek soundtrack albuma, ter dveh "single material" pesmi. Všečno!
  

Ni komentarjev:

Objavite komentar